חדשות ועידכונים

איך מכינים דירה לביקור קונה?

כולנו אותו דבר.
כשאנחנו מספרים בשבחי *הילד שלנו, בדרך כלל מסתנן המשפט האולטימטיבי “…לא בגלל שהוא הבן שלי, אבל הוא מאד חכם/ מצטיין/ נדיב/ מבריק/טוב לחבריו…”


בסופו של דבר אנחנו לא אובייקטיבים וזה אנושי. אנחנו יודעים שיש לילד המדהים שלנו גם מגרעות אבל, נוח לנו לכופף אותן ולהעצים את היתרונות וזה לא רק “בגלל שהוא הילד שלנו”….


לעיתים קרובות, נדמה לי שכך רוב בני אדם מתייחסים גם לדירה שלהם. נתקלתי לא אחת בלקוחות שתארו את הדירה שהם עמדו למכור במושגים מעולם האומנות, בעיניים בורקות ובהתרגשות גדולה. המציאות היתה עגומה יותר וכשהערתי, בזהירות, על מטבח מיושן או ריצוף פגום מצאתי מולי פנים פגועות ומיוסרות.
פעמים רבות זה לא עיוות המציאות. הם באמת ובתמים חושבים שהדירה שלהם היא שיא השלמות ומיד עם פרסומה ישתרך אחרי דלת הכניסה תור של קונים שירצו לממש חלום…


אז, לכל המוכרים: השוק מוצף בדירות והמתעניינים יחפשו בדרך כלל דירה שהם יתחברו אליה ברמה הרגשית. כי קניה, כל קניה, נעשית ממקום של רגש. בני אדם לא יזכרו תמיד מה נאמר בפגישה כזו או אחרת אבל, לעולם יזכרו את תחושתם מאותה פגישה.


ובכל אופן, לפני ביקורם ממש חשוב לבצע הפעולות הבאות:

  • מדליקים את האורות בבית ו/או פותחים את החלונות בהתאם לשעת המפגש.
  • דואגים שיהיה ריח טוב בבית ( ריח של בישול, אם הוא לא מבוסס רק על שום, יכול להתאים).
  • שולחים את הילד/ הבעל/ השכן לטייל עם הכלב שלא מפסיק לנבוח ולהסתובב בין הרגליים.
  • מפנים אביזרים מכבידים כמו צעצועים מהסלון ומסדרים אותו בצורה אסטטית.
  • מנקים את חדרי השירותים והאמבטיה ומפזרים ריח מרענן.
  • משרים בבית תחושה של נקיון.

כל אלה יגרמו למתעניין שלכם לחשוב ברצינות על הדירה שלכם.
לפעמים, יש נטייה בכוח לייפות דברים – אל תעשו זאת. המתעניין לא מטומטם. גם אם יהנהן בחיוך מבין, הוא עתיד להשקיע בקנייה הזו את כל הכסף שיש לו ושאין לו ולכן לא תמיד ישתף אתכם ברחשי ליבו האמיתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *